0 محصول
1 / 1

, رند کاپا در دهه ۷۰ دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی کر.

محصولات با مارک kAPPA, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

محصولات با مارک kAPPA, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

, رند کاپا در دهه ۷۰ دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی کر.

محصولات با مارک kAPPA, لندمارک, فروشگاه اینترنتی

, رند کاپا در دهه ۷۰ دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی کر.

محصولات با مارک kAPPA, لندمارک, فروشگاه اینترنتی
, رند کاپا در دهه ۷۰ دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی کر.
محصولات با مارک kAPPA, لندمارک, فروشگاه اینترنتی
, رند کاپا در دهه ۷۰ دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی کر.

wnar.ir, وبینار و وب کنفرانس و كنفرانس آنلاين

, رند کاپا در دهه ۷۰ دهه ۷۰ تغییرات جدیدی در ذائقه مصرف کنندگان جوان ایجاد کرد. مارکو بوگلیونه مدیر فروش و بازاریابی جوان MCT تقاضای لباس ورزشی فنی را متقاعد کرد و مائوریتزیو ویتاله را متقاعد کرد که یک بخش اختصاصی به نام Robe di Kappa® Sport ایجاد کند، که چند سال بعد به نام Kappa® تغییر نام داد. در طی دهه بعد، برند Kappa itself خود را به عنوان مارک ورزشی چندگانه معرفی کرد. در سال ۱۹۷۹ اسپانسر فنی یوونتوس F.C بود. و این برند لباس هایی برای ورزش کاران تیم ملی دوومیدانی ایالات متحده را در بازی های المپیک لس آنجلس در سال ۱۹۸۴ و در سئول برای سال ۱۹۸۸ طراحی کر.
محصولات با مارک kAPPA | لندمارک, فروشگاه اینترنتی
محصولات با مارک kAPPA,لندمارک, فروشگاه اینترنتی

Loading…
Top